2023

Kihívás

A Visit Hungary nagy volumenű nemzetközi kampányt tervezett abból a célból, hogy népszerűsítse 4 évszakos a balatoni turizmust, ezáltal csökkentve a nyári szezonalitását. Elvárás volt, hogy a kínálat sokoldalúságát üzenet és platform szinten is széleskörűen mutassa be a kampány, és magas elérést biztosítson a nyugat- és közép-európai médiapiacokon.

Megoldás

A kampány egy online és digitális citylight felületeken futó aktivitás sorozat lett, mely 6 országban zajlott: Magyarország, Ausztria, Németország, Hollandia, Belgium, Lengyelország, Csehország, Szlovákia. A kreatív koncepció A jövő emlékei nevet viselte, a vonatkozó tartalom tervezési, kreatív gyártási, valamint médiavásárlási feladatokat mi végeztük. A kampány összesen 273 millió megjelenést hozott, illetve több mint 2.2 millió átkattintást vitt a Visity Hungary Balaton oldalára.

///

A kampány imázsfilmje itt tekinthető meg:

Display megjelenés

Outdoor megjelenés

next